پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150559
توافق ايران با يکي از پيشنهادهاي غرب درباره غني سازي
تاریخ انتشار : 1393/11/30 11:24:40
نمایش : 1344
يک پايگاه آمريکايي در گزارشي به نقل از منابع مطلع مدعي شد که هيات مذاکره ايراني در مذاکرات هسته‌اي با اصول يکي از سه پيشنهاد غرب درباره کاهش ظرفيت غني‌سازي موافقت کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در ادامه رايزني‌هاي رسانه‌اي درباره مذاکرات هسته‌اي ايران و گروه ۵+۱، يک پايگاه آمريکايي ادعا کرد که هيات مذاکره ايراني درباره کاهش ظرفيت غني‌سازي موافقت کرده است.

پايگاه آمريکايي «جوآن کول» در گزارشي به نقل از منابع مطلع از مذاکرات هسته‌اي ايران و گروه ۵+۱ گزارش داد: «دولت اوباما درباره حصول توافق هسته‌اي ايران خوشبين است». «کارلين مير» آمريکايي ساکن شيکاگو و مدير سابق وبلاگ «بين خطوط را بخوانيد» در اين گزارش تاکيد کرد: «فرصت توافق طي هفته گذشته به طور قابل ملاحظه‌اي افزايش يافته است».

در اين گزارش ادعا شده است: «مذاکره‌کنندگان ايراني با اصول يکي از سه پيشنهاد غرب درباره کاهش ظرفيت غني سازي ايران موافقت کردند که بر اين اساس زمان گريز هسته‌اي کمتر از يک سال نخواهد بود». اين گزارش در حالي منتشر شده که علي رغم ادامه گفت‌وگوهاي طولاني هسته‌اي ايران و گروه ۵+۱ و به ويژه آمريکا، طبق گزارش رسانه‌ها همچنان موانعي بر سر توافق نهايي هسته‌اي وجود دارد که يکي از مهمترين موانع بحث لغو تحريم‌هاي نامشروع و غيرقانوني است.


منبع: فارس
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html